DET GROR I MINE FOTSPOR

Foto: Silje M. Skrede

Foto: Silje M. Skrede


Jeg vandrer
Livet fører meg av sted
Jeg vandrer med Herren
Han leder meg
Viser meg hvor jeg skal gå
Styrker meg og tror på meg
Han utruster
Han utfordrer
I min vandring sår jeg
Ønsker at det skal gro i mine fotspor

Jeg har vandret
Livet inneholder ulike steg
Jeg har vandret med Herren
Han ledet meg
Viste meg hvor jeg skulle gå
Han hadde en plan og mening
Han veiledet
Han utpekte
På min vandring sådde jeg
Det gror i mine fotspor

Jeg vandrer
Livet tas i mot
Jeg vandrer med Herren
Han går med
Viser meg hvor jeg skal gå
Beskytter og motiverer
Har ønsker for meg
Bruker meg i sin tjeneste
Han sår sammen med meg
Det vil gro i mine fotspor

Setningen «det vil gro i dine fotspor» fikk jeg på en sms i dag. Ordene traff meg, ordene inspirerte meg, ordene fikk meg til å tenke nye tanker. Overalt hvor vi vandrer etterlater vi oss fotspor. Handlinger vi gjør, hender vi strekker ut, ord vi sier. Vi setter spor. I sporene våre vil det gro fram noe. Livet mitt har skiftet arenaer det siste året. Fra Bømlo til Bolivia, fra Bolivia til arbeid på Sagene Frivilligsentral og til neste sommer fra Sagene Frivilligsentral til Peru. Nye velsignelser venter og som meldingen jeg fikk i dag sa: «det vil gro i dine fotspor der også». Min bønn til Gud er at han må bruke meg der jeg er. At han kan så noe i mine fotspor, at han kan så noe i mennesker jeg møter der jeg er. Takk til deg som sendte meg «det vil gro i dine fotspor».

Legg igjen en kommentar