JEG TROR, HÅPER OG ELSKER

Jeg tror
Jeg våger å tro
Skjønner ikke alt, men jeg har valgt
Valgt å tro

Jeg håper
Jeg våger å håpe
Livet byr på utfordringer, men jeg har valgt
Valgt å håpe

Jeg elsker
Jeg våger å elske
Følelsene kan svinge, men jeg har valgt
Valgt å elske

Jeg tror
Jeg håper
Jeg elsker
Kjærligheten er størst,
men grunnløs uten troen og håpet.

Livet er fult av valg. Valgene er ens egne. Ingen kan velge for deg. Du har en egen frihet til å velge, velge det som er best for deg. Ikke nødvendigvis det som gagner andre best, men det som er til ditt beste. Det er ikke å være egoistisk, men å ta seg selv på alvor. Dagene mine er fulle av uilke valg. Livet er i stadig forandring, og en må kunne våge å tro, håpe og elske for å leve. Håper du har valgt. Valgt å tro, tro på deg selv. Valgt å holde fast i håpet. Valgt å elske, elske deg selv og andre. Våg å velge.

Legg igjen en kommentar